Potřebujete prodejní web,
kde vám lidé nechají své peníze?

Zamysleli jste se ve svém podnikání nad tím, co vše by vám mohl dát váš vlastní web? Zkuste si položit dvě jednoduché otázky. Pokud máte web, vydělává vám peníze? Pokud web nemáte, tak proč ho nemáte? Těžko se na ně ale odpovídá. Přesto položím ještě jednu otázku, pro ty, kdo už svůj web mají. Vydělává vám ten web opravdu dost? Nemohl by vydělávat ještě více? A pokud žádný web nemáte, jaké máte výmluvy, že jste si ho ještě nezřídili?

Co myslíte, jaká je funkce běžného webu většiny podnikatelů? Obávám se, že by se to dalo charakterizovat zjednodušeně jako hlásná trouba, která zakřičí jak je jejich majitel skvělý a jedinečný. Navíc někdy doplněno odkazem na často již zastaralý ceník. Na takovém webu bývá často těžké najít plné kontaktní údaje. Já osobně, když na takový web narazím, nemám důvěru v to, že mi bude jejich majitel dodat kvalitní služby. Web je totiž často jako výkladní skříň. Musí zaujmout natolik, abych měl zájem vstoupit dále, abych měl zájem se takovým webem vůbec zabývat.

Jde to dělat i jinak. Je nutné zajistit, aby web nejen informoval, co jeho majitel dělá, navíc musí vyvolat zájem o nabízené produkty, nebo služby. Samozřejmě včetně možnosti okamžitého zadání objednávky, která bývá často ihned zpracována s vystavením faktury. To vše automaticky, 24 hodin denně, včetně svátků a víkendů. Právě toto vše řeší automatizovaný prodejní web.

Funkce webu, na kterém lidé utrácejí své peníze

Jaká je podle vás funkce webu, který slouží pro podnikání? Většina lidí si myslí, že stačí jen být zaznamenaný v nějakém katalogu firem na internetu. To už v dnešní době rozhodně nestačí. Zkuste se na to podívat z druhé strany, pohledem vašeho zákazníka. Co vy sami byste preferovali na cizím webu, abyste na něm utratili své peníze?

Jak má vypadat moderní prodejní web? Co vše má obsahovat, jak má na potencionálního zákazníka působit? Čeho si na webu všimnete nejdříve? Co vás musí na něm zaujmout, abyste neodešli jinam? Co vás přesvědčí, že zrovna tento web vám dá to, co potřebujete? A hlavně, proč jste ochotni na některých webech zadat objednávku?

Prodejní web musí být vidět (co tu mají?)
Dokud se k vám na web někdo nedostane, rozhodně u vás nic nekoupí. První fází proto je, dostat lidi na web, jakýmkoliv způsobem. Vyhledávač Google, Seznam, odkazy v e-mailu.

Prodejní web musí zaujmout (aha, opravdu?)
Dalším krokem v cestě zákazníka na vašem webu je ukázat mu, že rozumíte tomu, co děláte. Musíte ho zaujmout natolik, aby vám zanechal na sebe kontakt. Toto je možná důležitější, než aby vyplnil objednávku. Dostanete tím totiž možnost na něj dále působit.

Prodejní web musí přesvědčit (tohle potřebuji!)
Máte už možnost osobního kontaktu se zákazníkem. Máte proto možnost přesvědčit ho, že rozumíte dokonale tomu, co děláte. Zde využijete zejména E-mail automat.

Prodejní web musí prodat (chci to koupit!)
Nejdůležitější fáze, až tady za to budou nějaké peníze. Musíte ale dát neodmítající nabídku s možností snadné objednávky včetně okamžitého dodání objednaného produktu.

Projděte si důkladně váš web (pokud už nějaký máte) splňuje uvedené funkce webu, na kterém lidé rádi utrácí své peníze? Nebylo by vhodné ho totálně předělat? Poznačte si u každé funkce webu, jak byste mohli právě ten svůj vylepšit, aby byl pro návštěvníky zajímavější. Aby začal i ten váš web vydělávat peníze.

Automatizovaný prodejní web

Jak je vidět, web je možné vytvořit tak, že neslouží jen k tomu, aby informoval návštěvníky o tom, co se na něm nabízí. Moderní web je schopen zařídit i další komunikaci se zákazníkem až do okamžiku prodeje. Líbil by se vám takový automatizovaný web, který by zareagoval na váš prvotní zájem, poslal by vám následně dodatečné informace o nabízených službách? Navíc by následně zavedl zájemce ve vhodném okamžiku na stránku s možností výhodné objednávky, které je těžké odolat? To vše umí automatizovaný prodejní web.

Web má jedinečnou možnost, že dokáže prodej automatizovat. Zákazník přitom projde bez vaší nutné asistence postupně od prvotních informací a zaujetí přes přesvědčení až k akci, kdy si koupí váš produkt. Přesto máte možnost na něj v každé této fázi samostatně působit. Přesvědčit jej, aby nakoupil zrovna u vás.

Na svém webu zveřejníte informace o tom, co děláte (být vidět). Snahou přitom je, aby na vaše stránky došlo co nejvíce lidí, například z vyhledávačů, nebo z placené reklamy. Samozřejmě je nutné, abyste byli schopni lidem nabídnout na svém webu řešení jejich problémů.

Následně je nutné ukázat, že problému skutečně rozumíte (zaujmout). Nesnažíte se hned prodávat (jak to dělají chybně ostatní). Ukážete, že znáte problém a máte pro něj řešení, které nabízíte. Cílem je, aby byl tímto zákazník natolik zaujat, že je ochoten dát vám na sebe kontakt. Můžete mu za to nabídnout zdarma některé další informace, které dále zvýší jeho zaujetí vaším produktem.

V další fázi (přesvědčit) máte možnost se zákazníkem dále pracovat. Poskytněte mu postupně další informace, které ho utvrdí v tom, že vaše řešení je pro něj jedinečné a řeší jeho problém. Informace mu zasíláte na mail, který zadal v předchozí registraci. Jedná se o sérii mailů, která zákazníka postupně zpracuje. Série, která mu postupně ukáže cestu k vyřešení jeho problému.

Až poté můžete přejít do finální fáze (prodat), kdy nabídnete možnost zakoupení vašeho produktu. Samozřejmě vyplněním objednávky přímo na internetu se současným vystavením faktury za platbu. Nemusíte přitom ihned prodávat to nejdražší, co máte. Klidně nabídněte zjednodušenou variantu za velmi nízkou cenu. Díky ní zákazník rád nakoupí a přesvědčí se, že tomu opravdu rozumíte. Pokud to tak opravdu bude, rád si dokoupí u vás i něco dražšího.

Nabízím vám vytvoření prodejního webu

Ano, nenabízím vám vytvoření běžného webu. Nabízím vám místo toho vytvoření automatizovaného prodejního webu. Ten dokáže potencionálního zákazníka oslovit natolik, že vám na sebe nechá kontakt. Díky tomu budete mít možnost na zákazníka dále působit a zaujmout ho svým řešením jeho problémů, aby u vás nakoupil.

Nabízím vytvoření kompletního prodejního webu. Ten bude obsahovat vše od zobrazení informací o vás a vaší prodejní nabídce, přes možnost zanechání kontaktu na návštěvníka webu s možností na něj následně působit, až po možnost konečného zadání a zpracovaní prodeje. Nabízím tak kompletní prodejní systém založený na moderní psychologii prodeje.

Specializuji se na internetový marketing a využití internetu v podnikání. Za dobu svého dlouholetého podnikání jsem získal spoustu zkušeností s tvorbou webů a podnikáním na internetu. V uvedené oblasti proto nabízím své služby ostatním podnikatelům.

Pomůžu vám udělat automatizovaný prodejní web, který dovede návštěvníka od prvotního zájmu, až k uzavření objednávky. To vše zcela automaticky. Pomůžu vám změnit váš web na obchodníka, který bude pro vás pracovat automaticky a nonstop. Obchodníka, který vám bude generovat nové zákazníky.

Chtěli byste udělat web, který změní vaše podnikání?

Můžu vás naučit, jak si můžete udělat prodení web sami

Jak se někdy říká, někdy je lepší nedat hladovému rybu, ale naučit jej ty ryby lovit. Stejně tak, i já vám sice můžu udělat web, můžu vás ale také naučit, jak si takový web uděláte sami. Dám vám základy, co a jak s čím souvisí, sami si pak budete mít možnost svůj web upravovat podle svých aktuálních potřeb.

Připravuji tutori8l, který vás naučí, jak si sám udělat web. Buď jednoduchý prodejní web za minimální náklady (využívající pouze redakční systém WordPress), nebo komfortní web využívající placené aplikace (Mioweb, SmartEmailing a FAPI. V tutori8lu dostanete základy tvorby webu. Naučíte se poskládat si web podle aktuálních potřeb. Dovolí vám to mít web neustále aktualizován podle toho, co zrovna nabízíte. Nebudete muset čekat na někoho, až vám udělá na webu za velké peníze drobné změny.

Mým cílem je umožnit i malým firmám a podnikatelům mít vlastní kvalitní web. Poznal jsem totiž ve svém podnikání, že právě vlastní web dává podnikatelům nové možnosti. Chci jim proto tuto možnost zpřístupnit, bez nutnosti platit za zřízení webu nesmyslné vysoké částky.

Co pro vás můžu udělat

Pokud budete mít zájem, projdu ZDARMA váš současný web a zhodnotím ho, zda obsahuje prvky specifické pro moderní prodejní web. Posoudím také texty na vašem webu, zda jsou pro návštěvníky dostatečně zajímavé, aby vám dali na sebe kontakt, případně přímo u vás něco objednali.

Můžu vám také navrhnout, jak váš web zdokonalit a vylepšit. Doporučím vám, jaké změny na webu provést, aby splňoval dnešní požadavky na moderní prodejní web. Budu přitom respektovat vaše finanční možnosti a dle nich navrhnu řešení dostupná buď zcela zdarma (s menším komfortem využití), případně doporučím využití konkrétních placených aplikací vhodných pro maximální zhodnocení.

Pokud dosud žádný web nemáte, poradím vám, jak si jej zřídit. Opět s ohledem na vaše cenové relace. Buď za využití řešení dostupných zdarma, nebo s využitím placených aplikací, které vám dovolí vybudovat snadno komfortní řešení vzhledu a funkčnosti webu.

Chtěli byste úvodní konzultaci zdarma?

Co ode mě naopak nejspíše nedostanete

Pravděpodobně jste se již setkali s nabídkami na vytvoření graficky dokonalého webu. Myslíte si ale, že právě grafické zpracování webu je to nejdůležitější? Myslíte si, že to dokáže váš zákazník náležitě ocenit? Takové (často předražené) weby bývají sice vizuálně líbivé, mnohdy však postrádají základní marketingové principy. Tvoří je často lidé, kteří jsou právě zaměřeni zejména na vzhled webu. Návštěvník takového webu jej sice možná pochválí, často z něj ale odchází, aniž by zanechal na sebe kontakt, který je pro vás důležitý. Místo graficky dokonalého webu se proto zaměřuji spíše na web, který dokáže potencionálního zákazníka zaujmout natolik, že vám na sebe zanechá kontakt a vy budete mít možnost oslovit jej následně opakovaně se svou obchodní nabídkou.

Chtěli byste udělat web, který změní vaše podnikání?

VydelatNaInternetu.cz © 2018